SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK - GY.I.K.
SZÁLLITÁSI INFORMÁCIÓK
GYAKORI KÉRDÉSEK
A gyakori kérdésekben leírtak tájékoztató jellegűek, tájékozatásra szolgálnak tapasztalataink és folyamatos fejlődésünk,fejlesztéseink alapján,
de minden esetben az oldalon található
hatályos
ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek)
a mérvadó és irányadó!
Mennyi idő a szállítás?
Az azonnal rendelkezésre álló termékeket általában 3 - 7 munkanapon belül kiszállítjuk.
További esetekben a maximális szállítási idő 10 munkanap!
Minimális termékek esetében lehetséges még a fentiektől magasabb eltérés a fent megjelölt alap szállítási időknél, ezen termékek esetében azonban ez feltüntetésre kerül a termék mellett!
"ÁTLAGNÁL MAGASABB KISZÁLLÍTÁSI IDŐ"
Itt általánosságban 10-14 nap a szállítási idő!
Mennyi időn belül jelezhetem, hogy mégsem kérem a csomagot?
Amennyiben leadtad a megrendelésed és még nem kaptad meg, hogy átadásra vár a futárszolgálat részére, akkor nyugodtan jelezheted, hogy ha mégsem szeretnéd a megrendelést! Abszolút megértjük ha felmerül bármi ok, ami miatt mégsem kéred a megrendelést, viszont arra kérünk ha ez időben kiderül kérlek jelezd felénk, semmi problémát nem fog jelenteni, viszont segíted a munkánkat azzal, hogy nem kell kifizetnünk a hozzád szállítási, majd a hozzánk visszaszállítási költséget!
Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?
Termékeinket a GLS futárszolgálattal szállítjuk.
A futárszolgálattal közösen lehetőséget biztosítunk házhozszállításra, csomagpontra történő szállításra illetve csomagautomatába történő szállításra!
Mennyi a szállítási költség?
Belföldre - a szállítás díja 1490 Ft, kivéve utánvéttel történő termék rendelés esetén, ugyanis, akkor az utánvételre való tekintettel utánvételi kezelési költségként külön díj fizetendő (500 Ft).
A csomag átvételekor is fizethetek?
A futárnál lehetőség van arra, hogy akkor fizess, amikor veszed át a terméket.
Ehhez az utánvétes fizetést kell választanod a fizetési módnál.
A futárnál kártyával is fizethetek?
Igen
Ha ajándékcsomagot küldök valakinek, akkor tudom előre rendezni?
Természetesen amennyiben az ajándékcsomagot meglepetésként szeretnéd küldeni futárral, akkor előre fizetéssel is tudod rendezni, sőt ebben az esetben ha nem Te vagy az átvevő, akkor kizárólag előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel van lehetőséged rendezni a termék árát.
Mi történik ha nem veszem át a megrendelt csomagot?
Amennyiben a csomagot nem veszed át, úgy kizárólag előre utalással, bankkártyával van lehetőséged egy újabb rendelés során fizetni.
Mi történik, ha valamilyen okból meghiúsul az átvétel?
Vagy nem tudtam átvenni a csomagot és visszaküldik Nektek?
Ebben az esetben legkésőbb 48 órán belül küldünk részedre egy értesítő e-mailt a csomag visszaérkezéséről, melyben tájékoztatunk arról,hogy amennyiben nem kéred mégsem a csomagot és a Barion rendszerén keresztül fizetted a termék vásárlási értékét, akkor az ugyfelszolgalat@glamgirlhungary.hu e-mail címre küld el nekünk a bankszámlaszámot, melyre az összeget visszafizethetjük részedre! Amennyiben szeretnéd, hogy újra kiküldjük a csomagot, akkor pedig jelezd ezt felénk szintén e-mailben a további egyeztetések érdekében! Újabb megrendelés leadására nincs szükség ebben az esetben!
Nem voltam otthon, amikor érkezett a csomag. Hogyan kaphatom meg?
A GLS futár minden esetben minimum kettőször próbálkozik meg a csomag kiszállításával, ami előtt sms-ben értesítést küld a várható érkezésről. Amennyiben nem sikerül kézbesíteni a csomagot, úgy visszakerül raktárunkba és a megrendelés törlődik. Ha mégis szeretnéd megkapni a csomagot, kérjük adj le egy új rendelést az adott termék(ek)re, azonban figyelj arra, hogy itt már csak előre fizetéssel tudod megvásárolni a terméket!
Külföldön élek. Tudok csomagot rendelni?
Igen van lehetőségeed külföldre is csomagot rendelni,azonban ha külföldre szeretnél rendelni, arra kérünk add le a megrendelésed, válaszd a külföldre szállítást (külföldre a szállítás nem ingyenes!) és kiszámoljuk Neked a pontos csomag díjat, melyről e-mailben tájékoztatunk!
Mely országokba tudok rendelni?
A rendelések leadásakor ki tudod választani az országot, ahova szeretnéd a csomagot, amennyiben esetlegesen nem találod az országot, akkor írj nekünk a ugyfelszolgalat@glamgirlhungary.hu e-mail címre!
Kérhetem a csomagomat egy csomagpontra vagy csomagátvevő autmatába?
Természetesen igen, ezt szintén a megrendelés véglegesítésénél tudod megadni, itt a kiszállítás csomagpontra opciót kell választanod.
Meg tudom változtatni a szállítási címet a rendelés leadása után?
Természetesen igen,viszont erre addig van kizárólag lehetőséged, ameddig még nem kaptad meg az üzenetet miszerint csomagodat átadtuk a futárszolgálat részére!
Ezt üzenetben a honalpon keresztül vagy pedig e-mailben tudod felénk jelezni a ugyfelszolgalat@glamgirlhungary.hu címen!
A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől?
Igen, kérheted, hogy a megrendelést a számlacímedtől eltérő címre szállítsuk, például a munkahelyedre. Ehhez egyszerűen válaszd ki a Barion bankkártyás vagy az utánvétes fizetési módot, és a Szállítási cím rovatba írd be a kívánt szállítási címet a számlázási adatokhoz pedig a számlázási adatokat!
Melyik csomagküldő szolgáltatóval külditek ki a csomagokat?
Szállítási partnerünkkel, a GLS-sel küldjük ki a termékeinket!
Mit jelent a részszállítás, ha arról kapok értesítést?
Számunkra fontos, hogy a megrendelt termékedet minél hamarabb megkapd. Ha kivételes esetben valamely terméket nem lehet megfelelő időn belül kiszállítani, akkor előfordulhat, hogy a rendelésedet több részszállításra osztjuk fel. A termékek külön-külön kerülnek kézbesítésre, azonban garantáljuk, hogy minden terméket kézhez kapsz majd.
Hogyan követhetem nyomon a csomagom és milyen értesítésekre számíhatok a rendelés leadását követően?
Minden egyes kiküldött csomagra külön szállítási visszaigazolást kapsz, "Kiszállítás alatt, csomagodat átadtuk a futárszoglálat részére",eze e-mail kiküldését követően legkésőbb 3 munkanapon belül meg kell, hogy érkezzen hozzád a termék, amennyiben eltérést tapasztalsz jelezd kérlek felénk a ugyfelszolgalat@glamgirlhungary.hu e-mail címen!
Továbbá a kézbesítés napján egy SMS-t fogsz kapni a GLS-től a rendeléskor megadott telefonszámra, ami tartalmazza a csomagszámot, a fizetendő összeget, a kézbesítés várható időtartamát (3 órás időintervallum), illetve a futár telefonszámát is a zavartalan kapcsolattartás végett. Amennyiben bármilyen előre nem tervezett változás lép fel nálad, amely befolyásolhatja a kiszállítás sikerességét, kérjük jelezd azt a futárnak még a kiszállítás előtt, hogy időben alkalmazkodni tudjon az megváltozott körülményekhez, akár másnap történő kiszállítás egyeztetése érdekében!
Mindannyiunk célja, hogy a csomag sikeresen kézbesítve legyen!
Az ehhez szükséges együttműködésedet előre is köszönjük!