FIZETÉSI INFORMÁCIÓK - GY.I.K.
FIZETÉSI INFORMÁCIÓK
GYAKORI KÉRDÉSEK
A gyakori kérdésekben leírtak tájékoztató jellegűek, tájékozatásra szolgálnak tapasztalataink és folyamatos fejlődésünk,fejlesztéseink alapján,
de minden esetben az oldalon található
hatályos
ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek)
a mérvadó és irányadó!
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül!
Utánvéttel történő fizetés, miszerint a csomagot cask az átvétel pillanatában kell kifizetned vagy a futárnál vagy a csomagponton vagy pedig a csomagautomatában!
Fontos tudni, hogy bármelyik szállítási módot választod, mindenhol igénybe tudod venni a bankkártyás fizetést illetve a készpénzzel történő fizetést is!
Előre utalással történő fizetés a megadott bankszámlaszámra!
Milyen számlaszámra tudom utalni az össeget ha előre utalással fizetek?
A megrendelés leadását követő 72 órán belül az alábbi számlaszámra szükséges utalnod!
Erste Bank: 11600006-00000000-67700288
Kedvezményezett neve: GlamGirlHungary
Közleményben arra kérünk tüntesd fel a megrendelésszámot!
Amennyiben nem történik meg 72 órán belül az utalás a megrendelés automatikusan törlődik rendszerünkből!
De minden esetben az automata megrendelés visszaigazoló e-mailben is megtalálod a fenti információkat, amennyiben ezt a fizetési módot választottad!
Amennyiben a Barion rendszerén keresztül fizetek az adataim védve vannak?
A Barion rendszere pontosan az adatvédelmi szabályok betartása mellett és a vásárló védelmének érdekében kizárólag nevet és megrendelés számot tüntet fel számunkra, ezen kívül sem bankszámlaszámot sem pedig bankkártya adatot nem látunk!
A Barion és mi is maximálisan az adatvédelmi jogszabályokat betartva kezeljük a fizetéseket és rendeléseket!
Mit tudok tenni ha a bankkártyás fizetés sikertelenre futott?
Amennyiben sikertelen volt a fizetés esetlegesen felmerülő rendszerhiba miatt, akkor amennyiben újra visszalépsz a webshopba majd a kosárba, újra tudod indítani a fizetést!
Nem szükséges újabb megrendelés leadása!
Amennyiben viszont a kártyádon mégsincs megfelelő összeg a termék értékének kifizetéséhez, akkor nem kell újabb megrendelést leadnod, aktív lesz a megrendelésed, csak írj nekünk egy üzenetet, hogy szeretnéd utánvéttel kérni a csomagot és mi átállítjuk a rendszerben!
Amennyiben az utánvét fizetési módot választom tudok bankkártyával is fizetni?
Utánvéttel történő fizetési mód esetén mindenhol igénybe tudod venni a bankkártyás fizetést illetve a készpénzzel történő fizetést is, mind házhozszállításnál, mind csomagponton és csomagautomatában!
Amennyiben az előre utalást választom, kapok értesítést, hogy beérkezett az utalás hozzátok?
Amikor leadod a megrendelésedet, akkor kapsz egy automata értesítést, hogy a megredelésedet megkaptuk, ezt követően átkerül “Utalás beérkezésére várakozik” státuszba, majd amikor beérkezik az összeg, akkor küldünk még egy értesítést arról, hogy a megrendelés összege beérkezett!
A megrendelésemről kérhetek számlát is?
Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki a szamlazz.hu rendszerén keresztül, melyet az általad megadott e-mail címre küldünk ki a számlázási adatok fül alatt megadott adatokra kiállítva!
Nincs bankkártyám, akkor is tudok vásárolni?
Természetesen igen, ebben az esetben kérünk válaszd az utánvétes fizetési módot és a megrendelésed értékét a futárnál tudod készpénzben kifizetni!