FIZETÉSI INFORMÁCIÓK - GY.I.K.

FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

GYAKORI KÉRDÉSEK

A gyakori kérdésekben leírtak tájékoztató jellegűek, tájékozatásra szolgálnak tapasztalataink és folyamatos fejlődésünk,fejlesztéseink alapján,
de minden esetben az oldalon található
hatályos
ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek)
a mérvadó és irányadó!

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül!
Utánvéttel történő fizetés, miszerint a csomagot cask az átvétel pillanatában kell kifizetned vagy a futárnál vagy a csomagponton vagy pedig a csomagautomatában!
Fontos tudni, hogy bármelyik szállítási módot választod, mindenhol igénybe tudod venni a bankkártyás fizetést illetve a készpénzzel történő fizetést is!
Előre utalással történő fizetés a megadott bankszámlaszámra!

 

Milyen számlaszámra tudom utalni az össeget ha előre utalással fizetek?

A megrendelés leadását követő 72 órán belül az alábbi számlaszámra szükséges utalnod!
Erste Bank: 11600006-00000000-67700288
Kedvezményezett neve: GlamGirlHungary
Közleményben arra kérünk tüntesd fel a megrendelésszámot!
Amennyiben nem történik meg 72 órán belül az utalás a megrendelés automatikusan törlődik rendszerünkből!

De minden esetben az automata megrendelés visszaigazoló e-mailben is megtalálod a fenti információkat, amennyiben ezt a fizetési módot választottad!

 

Amennyiben a Barion rendszerén keresztül fizetek az adataim védve vannak?

A Barion rendszere pontosan az adatvédelmi szabályok betartása mellett és a vásárló védelmének érdekében kizárólag nevet és megrendelés számot tüntet fel számunkra, ezen kívül sem bankszámlaszámot sem pedig bankkártya adatot nem látunk!
A Barion és mi is maximálisan az adatvédelmi jogszabályokat betartva kezeljük a fizetéseket és rendeléseket!

 

Mit tudok tenni ha a bankkártyás fizetés sikertelenre futott?

Amennyiben sikertelen volt a fizetés esetlegesen felmerülő rendszerhiba miatt, akkor amennyiben újra visszalépsz a webshopba majd a kosárba, újra tudod indítani a fizetést!
Nem szükséges újabb megrendelés leadása!
Amennyiben viszont a kártyádon mégsincs megfelelő összeg a termék értékének kifizetéséhez, akkor nem kell újabb megrendelést leadnod, aktív lesz a megrendelésed, csak írj nekünk egy üzenetet, hogy szeretnéd utánvéttel kérni a csomagot és mi átállítjuk a rendszerben!

 

Amennyiben az utánvét fizetési módot választom tudok bankkártyával is fizetni?

Utánvéttel történő fizetési mód esetén mindenhol igénybe tudod venni a bankkártyás fizetést illetve a készpénzzel történő fizetést is, mind házhozszállításnál, mind csomagponton és csomagautomatában!

 

Amennyiben az előre utalást választom, kapok értesítést, hogy beérkezett az utalás hozzátok?

Amikor leadod a megrendelésedet, akkor kapsz egy automata értesítést, hogy a megredelésedet megkaptuk, ezt követően átkerül “Utalás beérkezésére várakozik” státuszba, majd amikor beérkezik az összeg, akkor küldünk még egy értesítést arról, hogy a megrendelés összege beérkezett!

 

A megrendelésemről kérhetek számlát is?


Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki a szamlazz.hu rendszerén keresztül, melyet az általad megadott e-mail címre küldünk ki a számlázási adatok fül alatt megadott adatokra kiállítva!

 

Nincs bankkártyám, akkor is tudok vásárolni?

Természetesen igen, ebben az esetben kérünk válaszd az utánvétes fizetési módot és a megrendelésed értékét a futárnál tudod készpénzben kifizetni!

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.