EGYÉB INFORMÁCIÓK - GY.I.K.

1. Van üzletetek, ha igen hol? 

Jelenleg üzletünk nincsen, csak online tudtok vásárolni
(Ezáltal a termékek próbájára sincs lehetőség!)

2. Nem megfelelő a méret, amit rendeltem, ki lehet cserélni?

Amennyiben bármilyen okból cserélni szeretnéd a termék(ek)et, úgy kérünk 14 napon belül töltsd ki a csomaggal együtt kiküldött formanyomtatványt és juttasd vissza a csomagot a nyomtatvánnyal együtt a következő címre:3571 Alsózsolca, Kossuth Lajos út 34. és jelöld meg címzettként a GlamGirlHungary-t. Amint visszaérkezett a csomag és kollegáink ellenőrizték a termék(ek)et és mindent rendben találtak, úgy a termék(ek) árát a jogszabályban előírt 14 munkanapon belül visszautaljuk, azonban a vásárlóink elégedettsége miatt igyekszünk ezt 5 munkanapon belül megtenni! Ezután kérünk adj le egy új rendelést arra a termékre, amit szeretnél helyette.

Kérünk ügyelj arra, hogy a terméket az eredeti csomagolásával együtt juttasd vissza hozzánk sértetlen állapotban. Kimosott, használt termékeket nem áll módunkban visszavenni. Megértésedet köszönjük.
A csere és visszaküldés folyamatáról a "Csere / Visszaküldés'' fül alatt találtok részletes információt.

3. Elállhatok a vásárlástól?

Igen, amennyiben szeretnél elállni a vásárlástól, úgy kérünk 14 napon belül töltsd ki a csomaggal együtt kiküldött formanyomtatványt és juttasd vissza a csomagot a nyomtatvánnyal együtt a következő címre:3571 Alsózsolca, Kossuth Lajos út 34. és jelöld meg címzettként a GlamGirlHungary-t. Amint visszaérkezett a csomag és kollegáink ellenőrizték a termék(ek)et és mindent rendben találtak, úgy a termék(ek) árát a jogszabályban előírt 14 munkanapon belül visszautaljuk. Ezután kérünk adj le egy új rendelést arra a termékre, amit szeretnél helyette.

Kérünk ügyelj arra, hogy a terméket az eredeti csomagolásával együtt juttasd vissza hozzánk sértetlen állapotban. Kimosott, használt termékeket nem áll módunkban visszavenni. Megértésedet köszönjük.

4. Elküldtem a rendelést, azonban szeretnék még hozzá tenni terméket van erre lehetőségem?

Ebben az esetben arra kérünk írj nekünk egy e-mailt a ugyfelszolgalat@glamgirlhungary.hu e-mail címre.
Amennyiben még nem adtuk át a futárnak a csomagodat természetesen meg tudjuk oldani, hogy a termékeket egy rendelésben küldjük el Neked. (A leveled mindenképpen tartalmazza a megrendelésszámot!)

5. Rossz méretet és db számot választottam, egy terméket többször adtam a kosárhoz, de nekem nincs szükségem az összesre, mi a megoldás? 

Amennyiben a fenti esetek valamelyike történt és még nem adtuk át csomagodat a futárszolgálatnak természetesen van lehetőség módosításra, ebben az esetben arra kérünk írj nekünk egy e-mailt a ugyfelszolgalat@glamgirlhungary.hu e-mail címre. (A leveled mindenképpen tartalmazza a megrendelésszámot!)

6. Mi történik ha nem veszem át a megrendelt csomagot?

Amennyiben a csomagot nem veszed át, úgy kizárólag előre utalással, bankkártyával van lehetőséged egy újabb rendelés során fizetni.

7. Nincsen bankkártyám, akkor is tudok vásárolni?

Természetesen igen, ebben az esetben kérünk válaszd az utánvétes fizetési módot. 

8. A csomagban nem volt számla, miért? 

A számlákat elektronikus úton, a Szamlazz.hu rendszerén keresztül állítjük ki és e-mailben küldjük az általad megadott e-mail címre, a rendelés feladását követően, így papír alapú számlát már nem állítunk ki.

9. Elírás történt a terméknél? Vagy én értettem félre valamit?

A webáruházunkban a kiskereskedelmi árakat tüntetjük fel. Áraink a készlet erejéig érvényesek, és az árváltoztatás jogát előzetes bejelentés nélkül is fenntartjuk. Az esetleges árakat, technikai adatokat érintő elírásokért felelősséget nem vállalunk. Bővebb feltételek a 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet és a Ptk. idevonatkozó jogszabályai szerint.

A tévedés, árváltoztatás és elírás jogát előzetes tájékoztatás nélkül fenntartjuk!

 

 

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.